Často kladené otázky (FAQ)

Technická podpora 

DOTAZ: Poskytujete technickou podporu po telefonu?

Ano poskytujeme telefonickou podporu na všechny modely včetně příslušenství, které nabízíme. Volejte na naší pevnou liku a mobil v době od 9 do 17 hod. nebo pište na mail obchod@hellermodely.cz .

DOTAZ: Po objednání zboží mi nepřišel potvrzovací email. Co mám dělat?

Nejprve zkontrolujte Spam nebo Spamový koš ve Vaši emailové schránce. Je možné, že potvrzovací email zkončil zrovna tam. Pokud jej přece jen nenajdete, neváhejte napsat na výše uvedené emaily nebo volejte na číslo 775 571 080 nebo 775 570 081.

Reklamace 

DOTAZ: Jak mám postupovat v případě reklamace?

Všechny modely před odesláním zákazníkovi kontrolujeme a ověříme jejich neporušenost. Pokud při převzetí a otevření, či další manipulaci objevíte závadu, tak nás nejprve kontaktujte telefon, mail). Pokud se závada projeví do 30 dnů od převzetí zboží, řešíme reklamaci výměnou kus za kus. Reklamované zboží zašlete pokud možno v originálním balení není podmínkou) a s kompletním obsahem včetně dokladu o koupi na adresu našeho skladu. Pokud dané zboží není momentálně skladem,  posíláme jej výrobci a reklamaci vyřídíme v zákonem stanovené lhůtě. V opačném případě Vám umožníme výběr jiného zboží ve stejné hodnotě. 

 Přeprava zásilek 

DOTAZ: Jak často zboží posíláte?

V případě České pošty i jiné přepravní služby je to denně od pondělí do pátku.

DOTAZ: Co mám dělat pokud je přepravní obal poškozený?

Ať v případě České pošty, tak v případě jiné přepravní služby v žádném případě zásilku nepřebírejte a neplaťte dobírkovné. 

Obchodní oddělení 

DOTAZ: Jaký je postup při platbě za zboží předem na účet?

Pokud zvolíte platbu předem, tak vám vždy mailem pošleme proforma fakturu. Tuto fakturu posíláme až když máme pro vás zboží připraveno, tzn. pokud máme skladem, tak posíláme obratem a pokud skladem nemáme, tak až ve chvíli, kdy přijde od dodavatelů nebo máme na 100% potvrzeno, že je na cestě. Nepřijímáme žádné zálohy předem. Poté, co dorazí platba na náš účet VS = číslo faktury tak zboží zašleme. 

DOTAZ: Mohu si u vás objednat model, který nemáte v nabídce?

Ano, je to samozřejmě možné. Stačí poslat katalogové číslo modelu mailem nebo telefonicky a pokud se jedná o dodavatele, se kterým máme smluvní podmínky, tak se pokusíme model zajistit. Termín dodání ovšem závisí na dostupnosti modelu u výrobce a expedici k nám.

DOTAZ: Co mohu najít v každém balení modelu?

u každého balení modelu najdete výlisky, obtisky a podrobný návod:

u model setu nebo dárkového setu naleznete navíc barvičky k příslušnému modelu, lepidlo a štětec:

Magento Flexible Products Widget by EMThemes Magento Themes & Magento Templates